A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти, молоді та спорту
Солотвинської селищної ради
Тячівського району Закарпатської області

Графічні диктанти: малюємо по клітинках

Дата: 04.03.2024 17:10
Кількість переглядів: 121

Фото без описуПроєкт «Розвиток дитини» пропонує для використання батькам та педагогам дитячого садочка та початкових класів графічні диктанти, які є необхідним інструментом у навчанні.

Це розвиткові завдання для дошкільнят та учнів початкових класів, спрямовані на розвиток просторового мислення та слухового й зорового сприйняття.

Такі завдання-головоломки сприятимуть розвитку уважності, адже дитина має намалювати малюнок по клітинках, орієнтуючись на слухове або ж зорове сприйняття інформації.

Дитині необхідно зосередити увагу на двох вихідних точках, розташованих на клітинках, і від них почати малювати лінії в певному напрямку, правильної довжини, відповідно до вказівок, наданих у нижній частині завдання.

Диктувати вказівки можуть батьки або вчитель чи вихователь. Окрім того, дитина може виконати завдання, слідуючи інструкції, самостійно, тобто дотримуючись написаного алгоритму.

Верблюд: укладаємо послідовність малювання по клітинках. Це завдання спрямоване на формування математичної та природничої компетентностей, уміння визначати послідовність малювання по клітинках, допоможе дитині більше довідатися про тварин, формуватиме навички просторової орієнтації.

Динозавр: малюємо по клітинках і швидко читаємо. Це завдання спрямоване на формування математичної та читацької компетентностей, уміння рухатися за визначеним маршрутом, орієнтуючись на слухове або ж зорове сприйняття інформації, удосконалення навичок читання. Дитині необхідно почати малювати лінії в певному напрямку відповідно до вказівок.

Графічний диктант для дошкільнят: песик. Цей варіант графічного завдання передбачає розуміння понять: управо, вліво, вгору, вниз та вміння рахувати до 10. Завдання в незвичній формі потренує довільну увагу, уміння сприймати інформацію на слух та дотримуватися інструкції, розвиватиме просторове орієнтування на аркуші й візуально-просторовий інтелект.

Графічний диктант для дошкільнят: котик. Цей варіант графічного завдання передбачає розуміння понять: управо, вліво, вгору, вниз та вміння рахувати до 10. Завдання в незвичній формі допоможе підготувати руку до письма, сприятиме розвитку логічного мислення, здатності зосереджуватися й тренуватиме навички усного рахунку.

Графічний диктант: черепаха. Це завдання спрямоване на формування математичної компетентності, вміння рухатися за визначеним маршрутом, орієнтуючись на слухове або ж зорове сприйняття інформації. Дитині необхідно почати малювати лінії в певному напрямку, відповідно до вказівок. У результаті малювання по клітинках має утворитися малюнок черепахи.

Білка: малюємо по клітинках і довідуємося факти про неї. Це завдання потренує навички просторової орієнтації, сприятиме закріпленню знань про напрямки руху (вправо, уліво, угору, униз), сприятиме розвитку дрібної моторики, зосередженості, вміння логічно мислити.

Графічний диктант: малюємо лелеку по клітинках. Це завдання сприятиме формуванню мовної та математичної компетентностей, уміння виділяти ключові слова та пояснювати, як вони допомагають зрозуміти зміст тексту; уміння орієнтуватися на площині, рухатися за визначеним маршрутом. Також дитина потренує увагу та дрібну моторику.

Графічні математичні диктанти: малюємо по клітинках. Це комплект із 12 завдань-головоломок для дошкільнят при підготовці до школи й учням 1, 2, 3 класів. У завданнях пропонується намалювати малюнок по клітинках, орієнтуючись на слухове або ж зорове сприйняття інформації. Результатом малювання по клітинках та уважного виконання інструкцій, має утворитися малюнок, який можна розмалювати.

Графічний математичний диктант: малюємо вітрильник по клітинках. Завдання сприятиме розвитку навичок письма, дрібної моторики, а також довільної уваги, зв'язку слухового та зорового сприйняття й графо-моторної координації рухів, зосередженості, вміння концентруватися та логічного мислення.

Графічний математичний диктант: малюємо вишню по клітинках. У завданні пропонується намалювати вишню по клітинках, орієнтуючись на слухове або ж зорове сприйняття інформації. Дитині необхідно зосередити увагу на двох вихідних точках, розташованих на клітинках, й від них почати малювати лінії в певному напрямку, правильної довжини, відповідно до вказівок, наданих у нижній частині завдання.

Графічний математичний диктант: малюємо парасолю по клітинках. У завданні пропонується намалювати парасолю по клітинках орієнтуючись на слухове або ж зорове сприйняття інформації. Завдання потренує навички просторової орієнтації, сприятиме закріпленню знань про основні напрямки (вправо, вліво, догори, донизу). А також сприятиме розвитку навичок письма, дрібної моторики, зв'язку слухового та зорового сприйняття й графо-моторної координації рухів.

Графічний математичний диктант: малюємо вантажівку по клітинках. У завданні пропонується намалювати вантажівку по клітинках, орієнтуючись на слухове або ж зорове сприйняття інформації. Дитині необхідно зосередити увагу на двох вихідних точках, розташованих на клітинках, й від них почати малювати лінії в певному напрямку, правильної довжини, відповідно до вказівок, наданих у нижній частині завдання.

Графічний математичний диктант: малюємо вертоліт по клітинках. У завданні пропонується намалювати вертоліт. Завдання потренує навички просторової орієнтації, сприятиме закріпленню знань про основні напрямки (вправо, вліво, догори, донизу) і сприятиме розвитку навичок письма, дрібної моторики, довільної уваги, вміння концентруватися та логічного мислення.

Графічний математичний диктант: малюємо квітку по клітинках. У завданні пропонується намалювати квітку. Дитині необхідно зосередити увагу на двох вихідних точках, розташованих на клітинках, й від них почати малювати лінії в певному напрямку, правильної довжини, відповідно до вказівок, наданих у нижній частині завдання. Диктувати вказівки можуть батьки або ж дитина може слідувати інструкції самостійно.

Графічний диктант: малюємо їжака по клітинках. У завданні пропонується намалювати їжака по клітинках, орієнтуючись на слухове або ж зорове сприйняття інформації. Завдання потренує навички просторової орієнтації, сприятиме закріпленню знань про основні напрямки (вправо, вліво, догори, донизу).

Графічний диктант: малюємо ялинкову прикрасу по клітинках. У завданні пропонується намалювати ялинкову прикрасу по клітинках, орієнтуючись на слухове або ж зорове сприйняття інформації. Дитині необхідно зосередити увагу на двох вихідних точках, розташованих на клітинках, й від них почати малювати лінії в певному напрямку, правильної довжини, відповідно до вказівок, наданих у нижній частині завдання.

Графічний диктант: малюємо сову по клітинках. У завданні пропонується намалювати сову по клітинках. Завдання потренує навички просторової орієнтації, сприятиме закріпленню знань про основні напрямки. А також сприятиме розвитку навичок письма, дрібної моторики, довільної уваги, зв'язку слухового та зорового сприйняття й графо-моторної координації рухів, зосередженості, вміння концентруватися та логічного мислення.

Графічний диктант: малюємо півня по клітинках. У завданні пропонується намалювати півня по клітинках, орієнтуючись на слухове або ж зорове сприйняття інформації. Завдання сприятиме розвитку навичок письма, дрібної моторики, довільної уваги, зв'язку слухового та зорового сприйняття й графо-моторної координації рухів, зосередженості, вміння концентруватися та логічного мислення.

Графічний математичний диктант: малюємо метелика по клітинках. У завданні пропонується намалювати метелика по клітинках, орієнтуючись на слухове або ж зорове сприйняття інформації. Дитині необхідно зосередити увагу на двох вихідних точках, розташованих на клітинках, й від них почати малювати лінії в певному напрямку, правильної довжини, відповідно до вказівок, наданих у нижній частині завдання.

Графічний математичний диктант: малюємо автомобіль по клітинках. У завданні пропонується намалювати автомобіль по клітинках, орієнтуючись на слухове або ж зорове сприйняття інформації. Результатом малювання по клітинках та уважного виконання інструкцій, має утворитися малюнок машинки, який можна розмалювати.

УСІ ГРАФІЧНІ ДИКТАНТИ

За матеріалами Освіта.ua


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень