Завдання «Математика на літо» для учнів початкових класів
Проєкт «Розвиток дитини» спільно з Освіта.ua пропонує батькам та вчителям початкових класів творчі завдання з математики, які допоможуть дитині влітку в цікавій формі повторити вивчене в 1–4 класі та підготуватися до наступного класу.
Кожен робочий зошит містить 50 завдань, виконання яких формуватиме досвід використання математичних знань для розв’язування навчальних та практичних задач.
Виконуючи завдання зошита, дитина вчитиметься виділяти головне, мислити логічно, розмірковувати, аналізувати, робити висновки.
Також дитина матиме змогу усвідомити роль математики в житті людини та важливість математичних знань, що формуватиме інтерес до навчання.
Щоденне виконання двох завдань у зручному для дитини темпі стане запорукою формування її математичної компетентності.
Важливо не перевантажувати дитину, допомагати їй дотримуватися режиму роботи та відпочинку, а також чергувати різні види діяльності.
Завдання після 1 класу. Завдяки виконанню завдань дитина, закінчивши 1 клас, закріпить знання про ознаки предметів та просторові відношення між ними; повторить склад числа; удосконалить навички додавання та віднімання в межах 100; потренується розпізнавати й креслити геометричні фігури, складати і розв’язувати задачі та приклади.
Опрацьовуючи зошит, дитина формуватиме вміння утворювати числа, визначати десятки й одиниці в складі двоцифрового числа, розуміти сутність арифметичних дій додавання та віднімання, вимірювати довжину, масу, місткість, користуватися інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин, розв’язувати прості сюжетні задачі.
Завдання після 2 класу. Виконуючи завдання зошита, дитина закріпить знання про нумерацію чисел першої сотні, розрядний склад двоцифрового числа; виконуватиме додавання і віднімання чисел у межах 100; знаходитиме невідомі компоненти дії додавання і віднімання; повторить табличне множення і ділення чисел 2–5.
Зошит містить завдання на вимірювання і порівняння величин (довжина, маса, місткість, час). Завдання з геометричним змістом сприятимуть розвитку просторових уявлень у дитини, формуватимуть у неї здатність розрізняти геометричні фігури за їхніми істотними ознаками, уміння креслити, моделювати геометричні фігури.
Завдання після 3 класу. Завдяки виконанню цих завдань дитина закріпить знання про нумерацію чисел у межах 1000, розрядний склад трицифрового числа; виконуватиме додавання і віднімання, множення і ділення чисел у межах 1000; знаходитиме невідомі компоненти дії додавання і віднімання, множення та ділення; повторить табличне множення й ділення чисел 1–10.
Також дитина виконуватиме арифметичні дії з іменованими числами, буде вимірювати і порівнювати величини (довжина, маса, місткість, час). Завдання з геометричним змістом сприятимуть розвитку просторових уявлень дитини, формуватимуть у неї здатність розрізняти геометричні фігури за їхніми істотними ознаками, уміння креслити, моделювати геометричні фігури, знаходити периметр прямокутника.
Завдання після 4 класу. Виконуючи ці завдання на повторення, дитина закріпить знання про нумерацію чисел першого мільйона, розрядний склад багатоцифрового числа; виконуватиме додавання і віднімання, множення та ділення чисел у межах мільйона; повторить поняття «дріб», способи одержання дробу, сутність чисельника й знаменника дробу, правила знаходження дробу від числа.
Окрім того, виконуючи завдання зошита, дитина закріпить уміння читати й записувати числові та буквені вирази, розв’язуватиме рівняння на основі правил знаходження невідомого компонента арифметичної дії, застосовуватиме правила порядку виконання дій під час обчислень.
Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.
За матеріалами Освіта.ua