A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти, молоді та спорту
Солотвинської селищної ради
Тячівського району Закарпатської області

У Раду поданий законопроект про скасування ДПА-2022

Дата: 11.02.2022 12:45
Кількість переглядів: 126

Фото без описуУ Верховній Раді зареєстрований законопроект, яким пропонується надати учням і студентам, які завершують здобуття повноі? загальноі? середньоі? освіти у 2022 році, право обирати вид оцінювання результатів і?х навчання.

Зокрема, йдеться про надання випускникам системи повної загальної освіти права вибрати зручну для них форму оцінювання результатів навчання – фактично відмовитися від проходження ДПА.

Законопроект, авторами якого є майже 40 депутатів з різних політичних фракцій та груп, поданий до парламенту 10 лютого.

Автори документа пропонують провести оцінювання випускників за моделлю, що була застосована впродовж двох останніх років – шляхом річного оцінювання (неучасть у ДПА), або проходження державноі? підсумковоі? атестаціі? (у закладі освіти), або проходження державноі? підсумковоі? атестаціі? у формі зовнішнього незалежного оцінювання.

Своє рішення автори законопроекту обґрунтовують складною прогнозованістю епідеміологічноі? ситуаціі? у травні, пов’язаноі? з поширенням коронавірусноі? хвороби та тим, що цього навчального року частина навчання здобувачів повноі? загальноі? середньоі? освіти проходила дистанціи?но.

Для ухвалення рішення Верховна Рада має внести відповідні зміни до закону «Про повну загальну середню освіту», що стосуватимуться окремих питань завершення 2021/2022 навчального року.

Водночас випускники закладів освіти, які мають намір здобувати вищу освіту, складатимуть ЗНО для отримання результатів навчання та участі у конкурсному відборі під час вступної кампанії.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень